Szállásinformáció: +36 20/338 0800 E-mail: info@aranyszarvasapartman.hu
Aranyszarvas Panzió

Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

1. A SZOLGÁLTATÓ ADATAI

Cégnév: Liget Cafe Kft.

Székhelye: 5540 Szarvas Erzsébet liget 1.

Szálláshely címe: 5540 Szarvas, Arborétum út 24/B. Aranyszarvas Panzió, Étterem és Grillterasz, továbbiakban Szolgáltató 

Cégjegyzékszám: 04-09-016149

Adószám: 22769024-2-04

 

2. ÁLTALÁNOS SZABÁLYOK

 2.1. Jelen „Általános Szerződési Feltételek” szabályozzák a Szolgáltató szálláshelyének, és azok szolgáltatásainak igénybevételét.

2.2. Speciális, egyedi feltételek nem képezik részét a közölt Általános Szerződési Feltételeknek (elérhetősége: www.aranyszarvasapartman.hu), de nem zárják ki a külön megállapodások megkötését utazásközvetítőkkel, szervezőkkel esetenként más és más, az üzlet típusának megfelelő kondíciókkal.

 

 3. SZERZŐDŐ FÉL

 3.1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.

3.2. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen -a feltételek teljesülése esetén - szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek).

3.3. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.

 

 4. A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE, A FOGLALÁS MÓDJA, MÓDOSÍTÁSA, ÉRTESÍTÉSI KÖTELEZETTSÉG

 4.1. A Vendég szóban, vagy írásban (e-mail) megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató írásban ajánlatot küld. Az ajánlat nem minősül foglalásnak, Feleknek egymással szemben követelésük nem lehet.

4.2. A Szerződés a Vendég kizárólag írásban vagy online foglalórendszeren leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül.

Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató vagy Vendég általi szóbeli visszaigazolása nem tekinthető szerződésnek.

4.3. A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés (Visszaigazolás) meghatározott időtartamra szól.

4.3.1. Ha a Vendég a meghatározott időtartamnál kevesebb ideig veszi igénybe a szolgáltatást, a Szolgáltató jogosult a Szerződésben kikötött szolgáltatás teljes ellenértékére, amennyiben Felek ettől eltérően nem állapodnak meg. A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.

4.3.2. A szállás-szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának megtérítését.

4.4. A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges.

4.5. Foglalást csak a 18. életévét betöltött személytől fogadunk.

4.6. A foglalásban megadott adatokért a vendég felel. Amennyiben a megadott telefonszámon vagy e‑mail címen a vendég elérhetetlennek bizonyul, az Aranyszarvas Panzió jogosult a foglalást törölni.

4.7. E-mailben történő foglalás esetén a következő adatok megadását kérjük: név, cím, telefonszám, vendégek száma, érkezés napja, tartózkodás hossza, kívánt apartman típusa (emeleti, földszinti apartman, akadálymentesített apartman, tusoló, pezsgőfürdős sarokkád).

 

 5. ÁRAK

 5.1. A panzió szobaárai az online foglaló felületen, és a panzió recepcióján kerülnek elhelyezésre. Egyéb szolgáltatások árlistái az adott részlegen (étterem, eszközbérlés) állnak rendelkezésre.

5.2. A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja.

5.3. Az árak közlésekor a Szolgáltató megjelöli az árak adótartalmának (ÁFA, IFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét. A Szolgáltató a hatályos adó-törvény (ÁFA, IFA) módosulása miatti többletterheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre.

5.4. Aktuális kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok a www.aranyszarvasapartman.hu lapon kerülnek meghirdetésre.

 

 6. CSALÁDI KEDVEZMÉNYEK

 6.1. A Szolgáltató a mindenkor aktuális családi vagy egyéb kedvezményeket az 5.4 pontban megjelölt honlapján ismerteti, teszi közzé.

 

7. FIZETÉS MÓDJA

 7.1. A Szolgáltató a Szerződő fél részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére legkésőbb az igénybevételt követően, a panzióból történő távozást megelőzően tart igényt, de egyedi megállapodás keretében adhat lehetőséget utólagos fizetésre is. A Szolgáltató jogosult az általa nyújtott szolgáltatások esetében részszámlát is kiállítani.

7.2. A Szolgáltató a szolgáltatás Szerződés szerinti igénybevételének, és az ellenérték kiegyenlítésének biztosítékaként

a) a Szolgálható minden beérkezett foglalás esetében előleget igényel, a megrendelt szolgáltatások 30%-ára foglalástól számított 10 napon belül, de ettől eltérő összeget is meghatározhat a szolgáltatás teljes ellenértékének mértékéig.

7.3. A Szerződő fél számláját kiegyenlítheti

a) készpénzben/bankkártyával/SZÉP kártyával a panzió recepcióján (HUF), melyek mindenkori aktuális listáját a vendég kérelme alapján a Szolgáltató közöl.

b) bankkártyával a foglalási folyamatban (azonnali fizetés)

c) banki átutalással

d) SZÉP KÁRTYA online fizetési felületein

 

8. A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELÉNEK MÓDJA ÉS FELTÉTELEI

 8.1. Az egyéni Vendég az apartmanokat az érkezés napján 15:00 órától foglalhatja el (Check in), és az utazás napján délelőtt 10:00 óráig (Check out) veheti igénybe.

A Felek ettől eltérően külön is megállapodhatnak.

8.2. A szállást az Aranyszarvas Panzió az érkezés napján 20.00-ig tartja fenn, ezután jogosult annak újra értékesítésére. Amennyiben ettől eltérő igény merül fel, e‑mailben vagy telefonon érdeklődhet a lehetőségekről.

8.3. A vendég köteles az apartman elfoglalásakor a tartozéklistában szereplő berendezések, használati tárgyak meglétét, épségét, működőképességét ellenőrizni és amennyiben rendellenességet, hiányt tapasztalnak, azt jelezni köteles a recepció részére.

8.4. Az apartman kártyájának pótlási díja 10.000 Ft / kártya. Kijelentkezéskor az apartman kártyát a recepciós kolléga részére kérjük átadni.

8.5. Lemondási feltételek:

  • Kötbérmentes lemondásra az érkezést megelőzően 30 nappal van lehetőség.
  • Érkezést megelőző 30. és 15. nap között történő lemondás esetén a megrendelt szolgáltatás 30%-a,
  • Érkezést megelőző 14. naptól történő lemondás esetén a megrendelt szolgáltatás 50%-a,
  • Érkezést megelőző nap reggel 7:00 órától a megrendelt szolgáltatás teljes díja fizetendő kötbérként.
  • Lemondást kizárólag írásban fogadunk el.

 

 9. HÁZIÁLLATOK

 9.1. A Szolgáltató szálláshelyeire háziállat csak az Komfort elnevezésű apartman házakba vihető be. Az apartmanokban a Vendég felügyeletével tartható a házi állat. A házi állat kategóriába alap esetben a kutya és a macska tartozik. Ettől eltérő állatokat a panzióval történő külön egyeztetést követően van lehetőség behozni.

9.2 A Szolgáltató jogosult külön díjat felszámítani az állat elhelyezésére.

9.3. A Szolgáltató jogosult letétet kérni a vendég érkezésekor az esetleges károkért, melyet a házi állat a házakban, vagy berendezéseiben tesz. Amennyiben károkozás nem történik, a letétet távozáskor Szolgáltató köteles a Vendégnek visszaadni. A Vendég teljes körűen felelős a háziállat által okozott károkért.

9.4 A háziállatok a panzió területére történő behozatalának és tartásának feltétele, hogy a gazdák elfogadják az erre vonatkozó szabályzatot. A szabályzat az apartmanokban megtalálható.

 

10. A SZERZŐDÉS TELJESÍTÉSÉNEK VISSZAUTASÍTÁSA,  A SZOLGÁLTATÁSI KÖTELEZETTSÉG MEGSZŰNÉSE

 10.1. A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:

a)  a Vendég nem tartja be a Házirendet

b) a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, illetve a létesítményt

c) a Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető viselkedést tanúsít

d) a Vendég fertőző betegségben szenved

e) a Szerződő fél nem teljesíti a Szerződésben meghatározott előleg, vagy részszámla-fizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig

10.2. Amennyiben a felek közötti Szerződés „vis major” okokból nem teljesül, a szerződés megszűnik.

 

11.ELHELYEZÉSI GARANCIA

 11.1. Amennyiben a Szolgáltató panziója a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat saját hibájából (pl. túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák, stb.) nem tudja biztosítani, a Szolgáltató köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni.

11.2.A Szolgáltató köteles;

a) a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat, az abban visszaigazolt áron, az ott kikötött időtartamra - vagy az akadályoztatás megszűntéig -egy másik, ugyanazon vagy magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli

b) térítésmentesen egyszeri alkalommal telefonálási lehetőséget biztosítani a Vendég részére a szálláshely változásának közlésére

c) ingyenes transzfert biztosítani a Vendég részére a felajánlott helyettesítő szálláshelyre való költözéshez, és az esetleges későbbi visszaköltözéshez

11.3. Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve, ha a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet.

 

 12. A VENDÉG BETEGSÉGE, HALÁLA

 12.1. Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.

12.2. A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra nem tart igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről.

 

13. A SZERZŐDŐ FÉL JOGAI

 13.1. A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a házirend betartásával a megrendelt szobának és a hozzá tartozó szolgáltatások igénybe vételére. A vendég a panzió egyéb létesítményeinek rendeltetésszerű használatára (medencék) is jogosult, az ott elhelyezett házirend betartásával. Egyéb szolgáltatások igénybe vételére is jogosult, a külön díjjegyzékben feltüntetett árak megfizetésekor.

13.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A vendég panaszát jogosult a Vendégkönyvbe bejegyezni, vagy kérheti Szolgáltatót jegyzőkönyv felvételére. A panasz kivizsgálására Szolgáltató kötelezettséget vállal.

 

 14. A SZERZŐDŐ FÉL KÖTELEZETTSÉGEI

14.1. A Szerződő fél köteles a Szerződésben megrendelt, valamint a ténylegesen igénybe vett szolgáltatások (éttermi fogyasztás, wellness, stb.) ellenértékét a szolgáltatás igénybevételekor, vagy legkésőbb a panzióból való távozáskor (chek out) kiegyenlíteni, kivéve, ha a felek ettől eltérően állapodtak meg.

14.2. A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 14 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szolgáltató panziójában és annak egész területén.

14.3. A Vendég saját ételt-italt nem hozhat be a panzió vendéglátó egységeibe.

14.4. A Vendég a panzióba gyúlékony eszközt nem vihet be és a belső helyiségekben nem dohányozhat.

14.5. A Vendég – amennyiben a wellness szolgáltatásait igénybe veszi – köteles a létesítmény házirendjét betartani. A házirend a recepción kerül kifüggesztésre.

14.6. A szállás elfoglalásakor vagy előzetesen ALFRÉD alkalmazáson keresztül bejelentőlapot kérünk kitölteni, amely a következő adatokat tartalmazza:

  • név, lakcím, születési hely és idő, útlevél vagy személyigazolvány szám, gyerekeknél név, születési hely és idő
  • jármű rendszáma
  • érkezés és elutazás napja
  • e-mail cím
  • nyilatkozat az anyagi felelősségvállalásról
  • aláírás
 2016. évi CLVI. törvény módosítása értelmében 2021. szeptember 1-jétől minden szálláshely szolgáltató a szálláshely szolgáltatást igénybe vevő bejelentkezésekor az okmányolvasó segítségével általános személyes adatot kötelezően rögzít minden igénybe vevő vendégre vonatkozóan. Az okmány bemutatásának hiányában a szálláshely szolgáltató, a szálláshely szolgáltatást  megtagadja. További, részletes információt itt olvashat: https://vizainfo.hu/

 

A vendég az általa okozott károkért a bejelentőlap kitöltésétől függetlenül is anyagi felelősséggel tartozik.

 

 15. A SZERZŐDŐ FÉL KÁRTÉRÍTÉSI FELELŐSSÉGE

 A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. E felelősség akkor is fennáll, amennyiben a károsultnak jogában áll kárának megtérítését közvetlenül a Szolgáltatótól igényelni.

 

16. A SZOLGÁLTATÓ KÖTELEZETTSÉGE

 A Szolgáltató köteles;

a) a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások, szolgáltatás standard-ek szerint teljesíteni

b) a vendég írásos panaszát kivizsgálni és a probléma kezeléséhez szükséges lépéseket megtenni, melyet köteles írásban is rögzíteni

 

 

 17. A SZOLGÁLTATÓ KÁRTÉRÍTÉSI FELELŐSSÉGE

 17.1. A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a létesítményein belül, a Szolgáltató, vagy annak alkalmazottai hibájából következett be.

17.2. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a vendég maga okozta.

17.3. A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a panzióban, ahová Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

17.4. A bekövetkezett kárt a Vendég köteles azonnal a Panziónak bejelenteni és minden szükséges adatot a panzió rendelkezésére kell bocsátani, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.

17.5. Az apartman kártyájának pótlási díja 10.000 Ft / kártya. Kijelentkezéskor az apartman kártyát a recepciós kolléga részére kérjük átadni.

 

 18. VIS MAJOR

Azon ok, vagy körülmény (például: háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk bekövetkezése), amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major), bármely felet felmentik a Szerződésből eredő kötelességeik teljesítési alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ebből kifolyólag okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.

 

 19. A FELEK JOGVISZONYÁBAN ALKALMAZANDÓ JOG, ELJÁRÓ BÍRÓSÁG, BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

 A Szolgáltató és a Szerződő fél közötti jogviszonyra a magyar Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak. A szolgáltatási szerződésből eredő bármely jogvita lefolytatására a szolgáltatás helye szerint bíróság, értékhatártól függően a Békés Megyei Bíróság illetékes.

Panaszkezelés:

Panaszával, észrevételével kérjük ügyfélszolgálatunkat keresse az alábbi elérhetőségek egyikén!

• Személyesen:

• Levélben:

• Telefonon:

• Elektronikus levélben:

Mik azok a békéltető testületek?

A békéltető testületek hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Hogyan indul a békéltető testületek előtt az eljárás?

A fogyasztó a Liget Cafe Kft-vel szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben a fogyasztói panaszt a Liget Cafe Kft. elutasítja, a fogyasztó jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testületi eljárás megindításának feltétele, hogy a fogyasztó a Liget Cafe Kft-vel közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A Liget Cafe Kft. tájékoztatási kötelezettsége

A panasz elutasítása esetén a Liget Cafe Kft. köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Amennyiben a Liget Cafe Kft. székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a Liget Cafe Kft. együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

Békéltető testületek és azok elérhetőségei:

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

Telefonszám: 06-72-507-154

Fax: 06-72-507-152

E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu

 

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523

Fax: 06-76-501-538

E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu

Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

 

Békés Megyei Békéltető Testület

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszám: 06-66-324-976

Fax: 06-66-324-976

E-mail: eva.toth@bmkik.hu

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870

Fax: 06-46-501-099

E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

 

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Telefonszám: 06-1-488-2131

Fax: 06-1-488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

 

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszám: 06-62-554-250/118

Fax: 06-62-426-149

E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

 

Fejér Megyei Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszám:06-22-510-310

Fax: 06-22-510-312

E-mail: fmkik@fmkik.hu

 

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszám: 06-96-520-217

Fax: 06-96-520-218

E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszám: 06-52-500-710

Fax: 06-52-500-720

E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

 

Heves Megyei Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Telefonszám: 06-36-429-612

Fax: 06-36-323-615

E-mail: hkik@hkik.hu

 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.

Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570

Fax: 06-56-510-628

E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

 

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszám: 06-34-513-027

Fax: 06-34-316-259

E-mail: szilvi@kemkik.hu

 

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.

Telefonszám: 06-32-520-860

Fax: 06-32-520-862

E-mail: nkik@nkik.hu

 

Pest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331.

Telefonszám: 06-1-269-0703

Fax: 06-1-474-7921

E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

 

Somogy Megyei Békéltető Testület

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.

Telefonszám: 06-82-501-026

Fax: 06-82-501-046

E-mail: skik@skik.hu

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszám: 06-42-311-544

Fax: 06-42-311-750

E-mail: bekelteto@szabkam.hu

 

Tolna Megyei Békéltető Testület

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet

Telefonszám: 06-74-411-661

Fax: 06-74-411-456

E-mail: kamara@tmkik.hu

 

Vas Megyei Békéltető Testület

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszám: 06-94-312-356

Fax: 06-94-316-936

E-mail: vmkik@vmkik.hu

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.

Telefonszám: 06-88-429-008

Fax: 06-88-412-150

E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

 

Zala Megyei Békéltető Testület

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.

Telefonszám: 06-92-550-513

Fax: 06-92-550-525

E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

Megéri itt foglalni!
Garantáltan legjobb ár
Azonnali visszaigazolás
Aktuális ajánlatok
Kérje ajánlatunkat!